Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Justin bieber

Av dnsblogg - 16 april 2013 18:48

Jag har lixom bloggat förut men då orkade jag inte typ skriva så mkt..  så nu typ tänkte jag börja lite mer   asså är de bara jag som får frågan om jag är homosexuell? men lixom de är jag inte   så ja då vet "ni" de.

Men shit de va jue inte de vi ska snacka om jag ska snacka om .... Jag ska snacka lite om de som hänt i Boston , ja som dom flesta vet så sprändes de där  Ja och de är ju inte så nice de är ju faktist rätt så hemskt men lixom nu har jag börjat sett vissa personer som skriver så här på instagram

#prayforboston

elr typ

#RIPBoston

ja nåt sånt o för er som inte vet va detta är --> # <---- så är de en hastag (staving) som man gör för att  få mer likes på bilden.

Ja och typ jag ser typ inte ens 1 liten bild där de typ inte står de men lixom de är kanske bara jag som överdriver men de är iallafall vad jag ser på min instagram.  

+ en annan lite grej jag fick veta idag.. de är vad en av av mina kompisar har sakt till mig

De är att Justin bieber va tyå ass nära på att bli på körd  men lixom jag är inget justin " fan " direkt.   men lixom ja de va väl de jag ville säga o så

men glöm inte att följa mig på instagram där heter jag

diananorell

så följ mig så då våre ni fett nice   !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dnsblogg - 29 april 2013 22:25


  En kille på min skola blev sur för jag att vi ståg och snackade , för typ några månader sen så va hans morsa gravid och jag ropade när han kom in " Chrille är din morsa Gravid?" och han ba " är du dum elr" han brukar säga att jag är dom och int...

Av dnsblogg - 28 april 2013 19:54


  Lilla jag kommer alltid va mer er! OCH de vet du !   Ja hur har min lördag varit jo den va så nice!! och speciellt Fredags kvällen då belv de fett mysigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hade lite '' Girl Power '' kan man väl säga . ...

FSG

Av dnsblogg - 26 april 2013 14:07

Fredag och de är asnice och så och igår skrev jag inget inlägg för jag hade inget internät på en hel dag'! jag gick typ sönder                           + jag vet inte hur man gör en  profilbild men jag ska försöka göra en .            ...

Av dnsblogg - 24 april 2013 16:08

                          LOL Asså nu ska vi ha vårsåra re på vår skola o VI! ska städa efter åt och de kommer vara över 150 pers där och vem orkar städa men lixom så kommer de att bli...                                                Glädje...

Av dnsblogg - 23 april 2013 19:15

Jag känner mig som en lite noob.. Jag är lite små sjuk min mage strular............ och försyld så mkt!   Snälla gud ta mig herre från tills min kropp är frisk!                                                               NP Idag Np he...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards