Alla inlägg den 21 april 2013

Av dnsblogg - 21 april 2013 13:13

Fredag o lördag är fett nice! men inte söndagar.. För söndagar betyder bilder på facebook där de står

" Fuck to moron is the monday " och då blir jag fett arg!!! för jag gillar inte måndagar

o + så har jag NP ( nationella prov ) i veckan i Engelska    och de är inte de att jag inte kan engelska de kan jag men lixom de kommer inte gå så bra ..

och så ska jag till tandläkarn upp till ö-vik med morsan skippar skolan på trosdag  

 DÅ ska jag köpa eyliner !! o ögonbryns penna  och jag vet inte men jag tror att de är NP då men de hoppas jag inte de får vara den 24 istället för den 25 ska jag till tandläkarn men sen på kvällen så är de vårsore på vår skola  och då ska vi som spelar gittar uppträda men vill jag inte !  men ja de måste man jue.

men sen ska jag sluta spela gittar tror jag...............................................
..................................................
..

 

och igår va min dator lite knäpp så den typ stängde av sig mendans jag skrev ett inlägg här så de kom aldrig fram till min blogg så ni kunde se de  .

Men idag fyller min bästis år!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!  (o alla andra som fyller år idag) Älskar dig cissi du är och kommer alltid va min bästavän!

så grattis   

vi har varit bff i 10 långa år!

jag glömmer aldrig våra minnen , aldrig våra skratt i nästa år hoppas jag värkligen att vi kommer vara vänner .

alla våra sommar dagar tsm när vi skrattade hoppade stutsmatta o åt pringels o drack coca cola!

och snackade hela nattan

elr nä de gjorde vi inte    typ ksk fram till 2 på natten   

Grattis <3 <3  Cissi <3

du är värkligen  en vän som man kan ha i alla lägen och du är alltid rolig o på bra humör och du har världens bästa humor <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards