Alla inlägg den 23 april 2013

Av dnsblogg - 23 april 2013 19:15

Jag känner mig som en lite noob..

Jag är lite små sjuk min mage strular............ och försyld så mkt!


Snälla gud ta mig herre från tills min kropp är frisk!



                                                  
        NP Idag

Np hela dan elr bara på förmiddag och de gick väl sådär...

NP i engelska   och de känndes som jag inte skulle kunna klara de

men de gjorde jag!!

                                            JB'S FAN.

ja justin bieber är ju i Sverige , de vet väl ni redan?

ja de klart ni gör

Har ni sett den videon där några tjejer sitter och gråter för dom inte såg JB elr dom såg i MASSK! Och bara i 2 sekunder dom satt o grätt

och dom ba '' jag har väntat i 4 år för de här'' jag fattar inte hur jag kunde se honom bara i 2 sekunder''


ja och videon ligger på FB o YouTube o andra social nätvärk så där kan ni söka på de,

Jag tänker mest så här lixom om dom nu har väntat i 4 år på dehär asså lixom snälla flickor har ni väntat i 4 år!? så har ni nästan inget liv..

 sorry

                           JA JA MEN HEJDÅ .





                                              

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards