Alla inlägg den 24 april 2013

Av dnsblogg - 24 april 2013 16:08

                          LOL

Asså nu ska vi ha vårsåra re på vår skola o VI! ska städa efter åt och de kommer vara över 150 pers där och vem orkar städa men lixom så kommer de att bli...

 


                                           Glädje trårar pollen o ledsen.

Min vän ida började idag gråta av att nästA ÅR SKILLS VI SÅS!   Och hon kommer inte bara sakna mig hon kommer att sakna alla andra me

 som t.ex

Cissi

Linn

Felicia

Och mig.

För nästa år går vi inte i samma klass   

men vi kommer att ses på lunchen o raster .

                                                  
              

                                Trode att jag skulle dö.

Idag på kören kännde jag hur mitt hjärtar började slå supper snabbt och de slåg snabbare och snabbare till sist började mina trårar komma och jag orkade inte hålla tillbaka de.

de va skit läskigt och då trode jag att jag skulle spy och gråta.



                                        Skulle va kul att va kär.

Jag har inte varit kär på typ ja sen november och då gick de vi blev tsm men sen jo sen då gick de bara dåligt och skit

ingen söm på nätterna

men typ jag vill heller inte bli kär igen , men samtidigt vill jag de igen  jag är lite förvirrad så..



                                     LISA KOM HEM TILL SVERIGE.


  Lisa är för till fälet inte i sverige hon är i Eyptien och solar    och skaffar sig en fin slor bränna.  och badar      och VI SKANAR HENNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men hon tog inte med sig mobilen tyvvär

snart funderar jag på om man inte ska skicka ett brev     

men de kommer väl fram när hon kommer hem.


men hejdå.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards