Alla inlägg den 20 april 2013

Av dnsblogg - 20 april 2013 14:24

Sorry att jag inte har skrivit nåt inlägg på några dagar .. men jag har haft magsjuka  

Och jag har harmlite att bäretta för jag åkte hem efter jag hadee haft slöjd efter de belv jag sjuk.


Där på slöjden finns en kille som heter Denniz o ja han är så dryg!!! O han svär i varje mennig de är skit jobbigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SNÄLLA GUD KAN JAG FÅ BYTA SLÖJD GRUPPER!! !!!

ni fattar inte hur jobbigt de är med han!

sen säger han att vi är dryga men de är han som är dryg mot oss och då blir vi dryga mot han .


En kille som heter Ludde sa till mig att

jag va ful o världelös

och dan innan sa han

till mig

" kolla vilket fult barn"

och de gör ont faktist!!    

de är ju inte så snällT o säga så !!

och de gör så jag känner mig oönskad o ful och världelös.

 Imorn fyller min bästavän 13 år!!    ÄLSKAR HENNE SÅ SJUKT MKT ! Hon har varit med mig sen den dagen på dagis

och hon har hjälp mig så mkt under 2012 efter allt som har hänt och under 2013.

Kan inte förstå att vi har hängt  i så många år   Älskar dig cissi så himmla mkt och jag finns alltid för dig och jag kommer alltid att göra de , jag är så glad att jag har dig som en av mina bff <3

Lite sennare ni få veta vem jag är.

ni kommer få lära känna mig lite bättre.

vi hörs sen <3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards