Alla inlägg den 28 april 2013

Av dnsblogg - 28 april 2013 19:54

  Lilla jag kommer alltid va mer er!

OCH de vet du !


Ja hur har min lördag varit jo den va så nice!!

och speciellt Fredags kvällen

då belv de fett mysigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hade lite '' Girl Power '' kan man väl säga .

Nu för tillvället så äre bara jag och mina förälrar hemma

broshan är på bio   .

Ja och min '' morbror '' har nu idag fyllt 50 år!

inatt kan man väl säga alltså i lördags natt sp kom några av han vänner och klädde ut sig till spöken.

Dom knackade på hans dörr och där ståg dom utklädda till spöken  -

Vi alla ska fira han och min MOrsa i Augusti  typ nån vecka innan vi börjar skolan igen.

Men tills dess kommer de hände så mkt mer   dessa saker ska jag göra i Sommar

  1. Sola så mkt jag bah kan!
  2. hänga med mina vänner så mkt jag orkar!!
  3. slappa och sova på morgonen.
  4. försöka ha så kul som möjligt
  5. försöka skaffa en killen .
  6. Uppdatera så mkt på bloggen som jag kan.
  7. Lägg ut mer bilder både här och på Instsgram ( diananorell på insta)

och de här är dom sakerna jag ska försöka hinna me på mitt sommarlov!!!!!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards